Wednesday, November 28, 2012

Teaser: One Day You'll Be Mine 30

“Kau fikir diri kau dah cukup bagus untuk buat Nik macam tu? Hey, kau patut bersyukur lelaki macam dia nakkan perempuan low class macam kau! Kalau tak, kau akan end up dengan sampah macam dia ni je.” satu lagi penghinaan keras terbang laju daripada mulut Firasha dan hinggap di hatiku yang mula membara.
Dia menunjal keras dadaku sebelum aku menepisnya dengan kasar.
“Jangan libatkan Aya atau Ehsan.” aku memberi amaran.
“Kurang ajar! Berani kau tampar aku, bodoh.” serentak Firasha mengangkat tangannya untuk membalas tamparan aku tadi dan kali ini mungkin dengan kesakitan yang berganda.
Jantungku semakin laju. Di dalam tidak sedar, aku memejamkan mata, bersedia untuk menerima apa saja yang akan berlaku. 
“Walaupun ia mungkin sesuatu yang dapat mengubah tanggapan Fitri kepada Ehsan?” Kak Rini masih mahu berteka-teki, mungkin dia akan bertambah gembira sekiranya dia tahu yang dia berjaya menyeksa aku dengan rasa ingin tahuku sendiri.
Aku yang baru selesai menyusun gelas di dalam dulang itu pantas menoleh.
“Okay my lady, spill it out.”

****************************************************
Mulakan dengan sebuah teaser dulu. 
Updatenya menyusul kemudian seperti biasa :)

Terima kasih kepada yang masih sudi baca dan komen. 


Jumpa nanti~ 
Share:

5 comments:

amirahzainal said...

excited baca teaser ni :)
cant wait for more..
enjoy writing!

Syarp said...

Erk firasha ni sape ek...dia penah kuar n3 sblm2 ni ke?bab brape ?

mizz acu said...

Apehal farisha.. Bongek la dia ni.. Apesal dia lak yg sebok2.. Bkn adikk kanndung nik pon..

Anonymous said...

arghh really teasing....n i know as usual the full n3 kena tunggu at least 1week paling cpt...hufff...as usual khenn..but hey..still worth waiting... :)) errrr any by chance ms author post it sepantas kilat?? heheheh pliss...

zue said...

Salam

what a surprise!!! ingatkan tiada peluang langsung untuk tahu kesudahan kisah Ehsan n Fitri nih. dah lama tunggu nyer....

dah terforgot the storyline, since it was so longg.

tau pasal ni pun sebab dapat email psl Pesta Buku 1 Malaysia.

cant wait to buy the novel.