Friday, November 16, 2012

Teaser: One Day You'll Be Mine 29

“Saya tahu.”
“Hah?!” kaget sebentar aku dengan kata-katanya yang tidak langsung ku duga itu.
“No, no...Maksud saya cantik nama tu. Sesuai dengan awak.”dia ketawa, cuba menyembunyikan kegugupan di atas ketelanjuran kata-katanya sebentar tadi.
Hrmm aku tak rasa aku salah dengar tapi entahlah, di dalam kepenatan begini,aku sudah tidak pasti lagi apa yang benar apa yang tidak. Perlahan-lahan aku memicit dahi yang mula berdenyut. Cahaya lampu yang berwarna putih mencucuk-cucuk mataku lalu sunglasses aku sarungkan semula.

“Tetapi satu je saya nak awak tahu.”tangannya menggenggam erat tanganku, matanya memandang aku tanpa berkedip.
Membuat aku berdebar serta-merta.
“Terdapat garisan yang sangat tipis di antara kasih dan obsesi. Jangan mudah keliru.”ujarnya, serius.
 Masalah besar ni. Apa yang sudah berlaku sehingga dia sanggup ikut aku ke sini? Aku perlu melakukan sesuatu atau akan berantakan lagi studio ni dengan amukan yang berganda dahsyatnya.
“Tapi aku tak pasti pula tentang dia.” Ehsan dan aku berpandangan.
“Open this damn door, morons!”
Ringan sahaja badan aku terasa. Janganlah pula aku pengsan di sini.
“Saya rasa saya masuk ke dalam dulu. Mari kita selamatkan diri, Aya!” Farez menepuk bahu Ehsan sebelum menarik Aya dan menghilang di sebalik pintu yang sedari tadi bertutup rapat.


**********************************************
Terima kasih untuk yang sudi singgah, membaca dan komen.
Love all the comments...really ^^



Jumpa nanti~ 
Share:

4 comments:

Syarp said...

Wohoo nak yg full pliss

Aida Sherry said...

tak sabar nak baca next n3

naimah said...

aik napa bnyk tu...n3 yg simple but want it more n more....

the scribbles said...

cepat la new n3, da angau i tunggu u uplod...heheh